Zezwolenie na zbieranie odpdów

Zezwolenie na zbieranie odpadów

Wymagane dokumenty

Wniosek spełniający wymagania art. 42 ust. 1 ustawy o odpadach wraz z wymaganymi w art. 42 ustawy o odpadach załącznikami.

Do wniosku m.in. należy załączyć:

  • oryginał wpłaty opłaty skarbowej od decyzji,
  • zaświadczenia i oświadczenia o niekaralności zgodnie z art. 42 ust. 3a;
  • operat przeciwpożarowy, zawierający warunki ochrony przeciwpożarowej instalacji, obiektu lub jego części lub innego miejsca magazynowania odpadów, uzgodnione z komendantem powiatowym (miejskim) Państwowej Straży Pożarnej, wykonany przez osobę, o której mowa w art. 4 ust. 2a ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
  • postanowienie uzgadniające ww. operat przeciwpożarowych wydane przez komendanta powiatowego Państwowej Straży Pożarnej,
  • tytuł prawny posiadacza odpadów do nieruchomości,
  • kopia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o której mowa w art. 71 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagana,
  • przypadku gdy dla terenu, którego wniosek dotyczy, nie został uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy dołączyć decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o której mowa w art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, chyba że uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu nie jest wymagane.

Komórka organizacyjna

 

Wydział Ochrony Środowiska, tel. 91 471 02 36


Opłaty

Wysokość opłaty skarbowej wynosi 616,00 zł.

Opłatę skarbową od zezwolenia na zbieranie odpadów w wysokości 616,00 zł należy wnieść na rachunek Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie

Nr konta: 90 1020 4795 0000 9802 0350 9304


Termin i sposób realizacji

W ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy


Podstawa prawna

art. 41 ust. 1, 2 i 3 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach


Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.


Dodatkowe informacje, uwagi

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nieuzupełnienie wniosku w wyznaczonym terminie spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

 

 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Kwiatkowska Sandra
(2019-02-06 09:27:05)
Ostatnio zmodyfikował:
Kornelia Maślana
(2025-08-07 08:29:43)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki